سارا ملکی اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۳
تبلیغ سریال The Boys در بازی UFC 2024

[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی سمسون

اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز (EA)، قبول کرد این شرکت درحال بازدید راه حلهای نمایش تبلیغات در بازی‌های بزرگ است؛ عناوینی که گیمرها آن‌ها را به‌صورت پیش‌خرید و با قیمت کامل (نزدیک به ۷۰ دلار) تهیه می‌کنند.

اریک شریدان از گلدمن ساکس در قسمت سوال‌وپاسخ گزارش مالی تازه EA، از ویلسون درمورد قراردادن تبلیغات در بازی‌های بزرگ سؤال کرد. ویلسون در جواب او گفت: «تبلیغات فرصتی برای رشد ما محسوب خواهد شد. درحال حاضر تیم‌هایی در داخل شرکت داریم که مشغول بازدید چگونگی اجرای صحیح تبلیغات در بازی‌ها می باشند.»

باتوجه‌به پیش‌بینی رشد درآمد صنعت بازی‌ها به ۵۸۳ میلیارد دلار تا سال ۲۰۳۰، تبلیغات درون بازی روندی طبیعی به‌نظر می‌رسند. برخی گیمرها این تبلیغات را آزاردهنده می‌دانند، اما برخی دیگر تا وقتی‌که تبلیغات به‌صورت طبیعی نمایش داده شوند و در توانایی‌ی بازی تداخل تشکیل نکنند، آن را به‌گفتن بخشی از حقیقت می‌پذیرند.

The Gamer

EA سابقه‌ی چندان فوق الاده در عرصه‌ی تبلیغات درون بازی ندارد و در سال ۲۰۲۰ تبلیغات همه‌صفحه‌‌ی مربوط به سریال تلویزیونی The Boys را در بازی UFC 4 قرار داد. این روشی تبلیغات با استقبال زیاد ضعیف کاربران روبه رو شد، چون روال بازی را مختل می‌کرد. عکس العمل منفی گیمرها درنهایت EA را ناچار به حذف تبلیغ از بازی UFC 4 کرد.

وب‌سایت گیم‌اسپات مدتی پیش قبول کرد EA با قراردادن تبلیغات در بازی‌های خود، رویکردی جدی را درپیش گرفته است. Need for Speed Carbon و Battlefield 2142 ازجمله اولین بازی‌هایی بودند که در آن‌ها تبلیغات به‌نمایش درآمد. در سال ۲۰۰۸ یکی دیگر از بازی‌های محبوب EA به نام Burnout Paradise، تبلیغات سیاسی را برای نامزدشدن باراک اوباما در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نمایش داد.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی

[ad_2]

منبع