سارا ملکی مرداد ۱۱, ۱۴۰۳
استودیوی بازی‌سازی بانجی ۲۲۰ نفر را تعدیل می‌کند و دیگران را به پلی‌استیشن انتقال می‌دهد

[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی سمسون

استودیوی بازی‌سازی بانجی با موج فرد دیگر از تعدیل نیرو روبه رو شده است. پیت پارسونز، مدیرعامل این شرکت، افزایش هزینه‌های گسترش و شرایط اقتصادی را علت تعدیل نیرو خبرداد. بدین‌ترتیب استودیوی مذکور با تعدیل نیرو‌های گسترده‌ی دو سال تازه در صنعت بازی‌های ویدیویی همراه شده است.

پارسونز می‌گوید، ۲۲۰ موقعیت شغلی از استودیوی بانجی حذف خواهد شد که معادل ۱۷ درصد از نیروی کار این شرکت است. حرف های می‌بشود بانجی این چنین تلاش دارد ۱۵۵ کارمند دیگر را به قسمت پلی‌استیشن انتقال دهد. این اعداد، همراه با ۱۰۰ نفری که در اکتبر سال قبل (مهر و آبان ۱۴۰۲) در بحبوحه‌ی تأخیر اراعه‌ی بسته‌ی الحاقی بزرگ Destiny 2: The Final Shape اخراج شدند، مشخص می کند بانجی در ۱۲ ماه تازه تقریباً ۴۰ درصد از کل نیروی‌کار او را از دست داده است. این استودیوی بازی‌سازی قبل از اخراج ۱۰۰ نفر در سال قبل، نزدیک به ۱۲۰۰ کارمند داشت.

اعلامیه‌ی تعدیل نیروی تازه در بانجی با خبر کار روی بازی تازه این استودیو همراه می بود. پارسونز توضیح می‌دهد: «ما با پلی‌استیشن همکاری می‌کنیم تا یکی از پروژه‌های درحال گسترش‌ی خود را که درواقع یک بازی اکشن با فضاسازی علمی-تخیلی محسوب می‌بشود، به استودیوی جدیدی در پلی‌استیشن منتقل کنیم تا گسترش‌ی آن ادامه یابد.»

مطابق ادعای پارسونز، شدت رشد بانجی زیاد بالا می بود و رهبری این تیم در بین پروژه‌های متعددش، بیش‌ازحد پراکنده شد. این نوشته روی پروژه‌های شناخته‌شده‌ی استودیو تأثیر منفی داشت، به‌طوری که پارسونز آن را علت کم شدن کیفیت در بسته‌ی الحاقی Lightfall بازی Destiny 2 و تأخیر بازی بعدی این شرکت یعنی Marathon، توصیف کرد.

پارسونز می‌گوید: «بیش‌از حد جاه‌طلب بودیم و به‌همین علت حاشیه‌ی امنیت مالی ما از بین رفت و با کسری بودجه روبه رو شدیم.»

پارسونز توضیح می‌دهد که بانجی هم چنان روی Destiny 2 و Marathon تمرکز خواهد کرد. او پافشاری کرد شرکت متبوعش هم چنان بیش‌از ۸۵۰ کارمند دارد که روی دو بازی مذکور کار می‌کنند و به ساخت ازمایش ها بسیار‌ای که فراتر از انتظارات گیمرها باشد ادامه خواهند داد.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی

[ad_2]