[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی سمسون
در ویدیوی اپل ناظر صحنههای دلنشین زندگی خانوادهای هستیم که با منفعت گیری از ایرپاد پرو ۲، به مرور خاطرات قبل میپردازند. موسیقی متن اثرگذار و تصاویر قشنگ، به خوبی احساسات نوستالژی و دلتنگی را در مخاطب برمیانگیزد. اما مسئلهی دلنشین در این تبلیغ، تمرکز بر امکانات گسترش یافتهی هدفون اپل ازجمله ویژگی سمعک و حذفنویز فعال است. این ویژگیها به کاربران اجازه خواهند داد با وضوح بیشتری به صداهای اطراف خود گوش دهند و از تواناییی شنیداری بهتر لذت ببرند.
اپل با تبلیغ Heartstrings ایرپاد پرو ۲، بهخوبی نشان داد که فناوری نهتنها میتواند زندگی ما را راحتتر کند، بلکه به ما پشتیبانی میکند به لحظات مورد قیمت زندگی خود پی ببریم و آنها را با دیگران بهاشتراک بگذاریم. این رویکرد احساسی، در کنار نمایش قابلیتهای فنی محصول، علتشده است تا تبلیغ تازه اپل به یکی از موفقترین مثالها در سالهای تازه تبدیل بشود.
دسته بندی مطالب
[ad_2]
