سارا ملکی اسفند ۱, ۱۴۰۳
روش شماره گذاری خودکار صفحات در اکسل

[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی سمسون

فکر کنید فایل اکسل چندین‌صفحه‌ای دارید و زمان اراعه یا پرینت، صفحاتتان بدون شماره می باشند. امکان پذیر ترتیب آن‌ها به‌هم بریزد یا پیداکردن اطلاعات دشوار بشود. شماره‌گذاری صفحات در اکسل راهکاری ساده و زیاد کاربردی است که به اسناد شما نظم می‌دهد و آن‌ها را حرفه‌ای‌تر می‌کند. در این مقاله یاد می‌گیرید که چطور به‌راحتی شماره‌ صفحه را در اکسل اضافه کنید تا مدیریت داده‌ها و گزارش‌ها برایتان آسان‌تر بشود.

طریقه شماری گذاری صفحات در اکسل

راه حلهای مختلفی برای شماره‌گذاری صفحات در اکسل وجود دارد که در ادامه به‌صورت قدم‌به‌قدم توضیح می‌دهیم.

منفعت گیری از Header & Footer برای شماره‌ گذاری صفحات اکسل

یکی از راه حلهای رایج شماره‌گذاری صفحات در اکسل، منفعت گیری از قسمت Header & Footer است.

مرحله های انجام شماره گذاری خودکار صفحات در اکسل:

  • فایل اکسل را باز کنید و به تب Page Layout بروید.
  • روی فلش کوچک کنار Page Setup کلیک کنید.
  • در پنجره‌ی بازشده، تب Header/Footer را انتخاب کنید.
  • روی Custom Header (برای سربرگ) یا Custom Footer (برای پاورقی) کلیک کنید.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی

[ad_2]