سارا ملکی خرداد ۱۷, ۱۴۰۴
میتسوبیشی اوتلندر

[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی سمسون

برند Ralliart که وقتی با رنگ‌های قرمز، نارنجی، مشکی و سفید نماد کارکرد قوی در دنیای رالی می بود، بعد از سال‌ها خاموشی اکنون در اغاز‌ی برگشت قرار دارد. بیشتر از دو دهه از آخرین قهرمانی جهانی میتسوبیشی در مسابقات رالی و بیشتر از ۱۰ سال از آخرین خودروی واقعی Ralliart قبل است، اما به‌نظر می‌رسد این شرکت ژاپنی می‌خواهد با نسخه‌ای تازه از اوتلندر، بار دیگر نام Ralliart را زنده کند.

بر پایه حرف های‌های کنتارو هوندا مهندس ارشد گسترش‌ی اوتلندر، توانایی‌ی وجود موفق میتسوبیشی در رقابت‌های Asia Cross Country Rally جرقه‌ی اغاز پروژه‌ی Ralliart تازه را زده است. تیم میتسوبیشی با وانت تحکیم‌شده‌ی Triton و با هدایت قهرمان داکار، هیروشی ماسوکا در نخستین حضورش به مقام اول کلی دست یافت و این پیروزی، انگیزه‌ی برگشت جدی Ralliart را تحکیم کرد.

به‌نوشته‌ی CarBuzz، میتسوبیشی قبلاً وعده داده می بود ازمایش ها خود از رالی را در خودروهای تولیدی هم پیاده‌سازی کند. این وعده تا امروز زیاد تر در قالب بهبود سیستم چهارچرخ متحرک S-AWC دیده شده است، اما اکنون گمان دارد نسخه‌ای واقعی از اوتلندر Ralliart با ارتقاءهای فنی قابل‌دقت در دست گسترش باشد.

مقاله‌های مرتبط:

ماشین مفهومی Vision Ralliart در سال ۲۰۲۲ معارفه شد؛ نسخه‌ای عریض‌شده از اوتلندر که زیاد تر بر کارکرد تمرکز داشت تا ظاهر. اگرچه تا این مدت نسخه‌ی نهایی این ماشین به تشکیل نرسیده است، اما بر پایه نشان‌های گوناگون، میتسوبیشی به‌طور جدی درحال بازدید ساخت مدل قوی و واقعی تحت برند Ralliart است.

انتقادات درمورد‌ی خودروهایی که فقطً با برچسب و لوازم ظاهری اراعه می‌شدند، علتشد میتسوبیشی این‌بار با رویکردی اصیل‌تر داخل میدان بشود. مدیرعامل شعبه‌ی استرالیای این شرکت می‌گوید این‌بار خبری از نسخه‌های فقطً تزئینی نیست و مقصد شرکت متبوعش، اراعه‌ی خودرویی درخور نام Ralliart است؛ چیزی که طرفداران واقعی منتظرش بوده‌اند.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی

[ad_2]