[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی سمسون
بازدید دادههای منتشرشده در سامانه کدال مشخص می کند شرکت یکتانت، بهگفتن یکی از بزرگترین بازیگران صنعت تبلیغات دیجیتال ایران، در مرداد ماه سال جاری ۱۴۸ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان درآمد ثبت کرده است.
این رقم نسبت به تیر ماه ۱۴۰۴ یک رشد بیشتر از ۴۰ درصدی را مشخص می کند و این چنین نسبت به خرداد ماه امسال نیز افزایش قابل توجهی داشته است. با این حال، درآمد مرداد هم چنان با سطح درآمد یکتانت در ماه اردیبهشت فاصله دارد؛ ماهی که در ادامه تغیرات سیاسی و اقتصادی، با کم شدن دیدنی درآمد این شرکت همراه می بود.
گزارش یکتانت پافشاری میکند که علت مهم این رشد، برگشت نسبی ارامش به بازار تبلیغات دیجیتال بعد از وقفهای موقت بوده است. این وقفه ناشی از شرایط خاصی می بود که در جریان «جنگ تحمیلی ۱۲ روزه» بر فضای تبلیغات دیجیتال سرزمین تأثیر گذاشت و علتکاهش فعالیت تبلیغدهندگان شد.
بهنظر میرسد با افت ریسکهای بیرونی و برگشت تبلیغدهندگان به بازار، مسیر ترمیم درآمد در این شرکت اغاز شده است. اگر این روال در ماههای بعدی ادامه یابد، میتواند به نشانهای از بازسازی تدریجی کل بازار تبلیغات دیجیتال ایران تبدیل بشود؛ بازاری که در ماههای تازه نوسانات بسیاری را توانایی کرده است.
دسته بندی مطالب
[ad_2]
