سارا ملکی مهر ۷, ۱۴۰۴
نمای جدید صفحه‌ی اصلی اینستاگرام

[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی سمسون

اینستاگرام دو سرزمین هند و کره‌‌ی جنوبی را برای آزمایش رابط کاربری تازه خود انتخاب کرد که در آن صفحه‌ی مهم اپلیکیشن با ریلز اغاز می‌بشود.

طراحی تازه نخستین‌بار همراه با اپلیکیشن آیپد اینستاگرام معارفه شد. در این نسخه، استوری‌ها هم چنان در قسمت بالایی دیده خواهد شد، اما دکمه‌ی مطلب‌های خصوصی به نوار پایینی و مرکز صفحه منتقل شده و تب Reels به جایگاه دوم آمده است. کاربران می‌توانند با کشیدن صفحه بین این قسمت‌ها جابه‌جا شوند.

کنار تب ریلز گزینه‌ی Following قرار دارد که سه حالت گوناگون اراعه می‌دهد: قسمت All برای نمایش پست‌ها و ریلزهای پیشنهادی از حساب‌های جستوجو‌شده، قسمت Friends برای محتوا از دوستان مشترک و قسمت Latest که آخرین پست‌ها و ریلزها را مشخص می کند.

اینستاگرام اظهار کرده این تغییرات فعلاً برای گروه محدودی فعال شده اما در نظر دارد آن را به‌صورت جهانی انتشار کند.

مقاله‌های مرتبط

هفته‌ی قبل اینستاگرام از عبور تعداد کاربران فعال ماهانه‌اش از ۳ میلیارد نفر خبر داد. متا می‌گوید قسمت بزرگی از این رشد ناشی از محبوبیت و بازنشر گسترده‌ی ویدیوهای مختصر است که روزانه بیشتر از ۴٫۵ میلیارد بار در پلتفرم‌های گوناگون این شرکت به اشتراک گذاشته خواهد شد. به همین علت ریلز و قسمت مطلب‌ها جایگاه پررنگ‌تری در طراحی تازه اپلیکیشن اشکار کرده‌اند.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی

[ad_2]